Počet záznamov: 1  

Fundamentals of Marketing

  1. Názov Fundamentals of Marketing
    Autorské údajeWilliam J. Stanton, Charles Futrell
    Autor Stanton William J.
    Spoluautori Futrell Charles
    Vydavateľské údajeNew York : MacGraw-Hill Book Co. , 1987. - 666 s.
    Vydanie8. ed.
    ISBN0-07-060943-8
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * plánovanie strategické * výskum * systémy informačné * trh * spotrebitelia * správanie * prognózovanie * výrobky * plánovanie * balenie * politika cenová * distribúcia * maloobchod * veľkoobchod * reklama * služby
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra690989

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    690989SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.