Počet záznamov: 1  

Mezinárodní marketing

  1. Názov Mezinárodní marketing : Exportmarketing. Vstup na trh. Přímé-nepřímé investice. Volba trhu. Plánování, řízení, kontrola. Výrobková politika. Distribuční politika. Cenová politika. Práce s veřejností
    Autorské údajeErnest Kulhavy, prekl. Dagmar Petrová-Skalková
    Autor Kulhavy Ernest
    Ďalší autori Petrová-Skalková Dagmar (Prekladateľ)
    Vydavateľské údajePraha : BaBtext , 1992. - 284 s.
    Vydanie1. vyd.
    Edícia Univerzitní edice , U 03
    ISBN80-90144-0-3
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * trh zahraničný * internacionalizácia * plánovanie * štruktúra organizačná * marketing mix * kanály distribučné * distribúcia * politika cenová * reklama * rozhodovanie * prieskum trhu
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.5, z toho voľných 5, prezenčne 0
    Signatúra695477-695479, 695482, 704905

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    695477SEKSklad knižničného fonduvoľný
    695478SEKSklad knižničného fonduvoľný
    695479SEKSklad knižničného fonduvoľný
    695482SEKSklad knižničného fonduvoľný
    704905SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.