Počet záznamov: 1  

Marketingforschung im Handel

  1. Názov Marketingforschung im Handel : Aufgaben und Instrumente. Managementinformationssysteme. Strategische und technologische Trends
    Autorské údajeRudolf Maurer
    Autor Maurer Rudolf
    Vydavateľské údajeWien : Ueberreuter , 1993. - 412 s.
    Vydanie1. Aufl.
    Edícia Manager-Magazin
    ISBN3-901260-39-0
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaRakúsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výskum * obchod * nástroje ekonomické * riadenie strategické * stratégia marketingová * AIS * manažment * riadenie podnikové * technológia * modely ekonomické * analýza ekonomická * systémy informačné manažérske
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra695756

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    695756SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.