Počet záznamov: 1  

Principles of Marketing

  1. Názov Principles of Marketing
    Autorské údajeHarold H. Maynard, Walter C. Weidler, Theodore N. Beckman
    Autor Maynard Harold H.
    Spoluautori Weidler Walter C.
    Beckman Theodore N.
    Vydavateľské údajeNew York : Ronald Press Co. , 1932. - 790 s.
    Vydanie1. ed.
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * predaj * spotrebitelia * zákazníci * maloobchod * veľkoobchod * trh * kúpa * skladovanie * financovanie * riziko * efektívnosť
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra698133

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    698133SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.