Počet záznamov: 1  

Marketing-Management

  1. Názov Marketing-Management : Analyse, Planung, Umsetzung und Steuerung
    Autorské údajePhilip Kotler, Friedhelm Bliemel
    Autor Kotler Philip
    Spoluautori Bliemel Friedhelm
    Vydavateľské údajeStuttgart : Poeschel , 1992. - 1122 s.
    Vydanie7. vollst. neu bearb. und für den Dt. sprachraum erw. Aufl.
    ISBN3-7910-0504-9
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * manažment * plánovanie strategické * systémy informačné * spotrebitelia * konkurencia * dopyt * výskum trhu * výrobky * maloobchod * veľkoobchod * odbyt * reklama * predaj * práca s verejnosťou * tvorba cien * logistika * distribúcia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra682230

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    682230SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.