Počet záznamov: 1
Marketing-Management
Názov Marketing-Management : Analyse, Planung, Umsetzung und Steuerung Autorské údaje Philip Kotler, Friedhelm Bliemel Autor Kotler Philip Spoluautori Bliemel Friedhelm Vydavateľské údaje Stuttgart : Poeschel , 1992. - 1122 s. Vydanie 7. vollst. neu bearb. und für den Dt. sprachraum erw. Aufl. ISBN 3-7910-0504-9 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Nemecko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * manažment * plánovanie strategické * systémy informačné * spotrebitelia * konkurencia * dopyt * výskum trhu * výrobky * maloobchod * veľkoobchod * odbyt * reklama * predaj * práca s verejnosťou * tvorba cien * logistika * distribúcia Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 682230
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 682230 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1