Počet záznamov: 1  

Hotel and Food Service Marketing

  1. Názov Hotel and Food Service Marketing : A Managerial Approach
    Autorské údajeFrancis Buttle
    Autor Buttle Francis
    Vydavateľské údajeLondon : Cassell , 1993. - 414 s.
    Vydanie1. ed.
    ISBN0-304-31533-8
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 640.2/.4 - Vedenie stravovacích zariadení. Vedenie ubytovacej a pohostinskej činnosti. Spoločné stravovanie. Ubytovanie
    Heslá marketing * plánovanie podnikové * pohostinstvo * zásobovanie * zariadenia stravovacie * ceny služieb * reklama * práca s verejnosťou * merchandising * distribúcia * služby nevýrobné * výskum trhu * zariadenia ubytovacie * zákazníci
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 2, prezenčne 0
    Signatúra706748, 706750

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    706748SEKSklad knižničného fonduvoľný
    706750SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.