Počet záznamov: 1
Hotel and Food Service Marketing
Názov Hotel and Food Service Marketing : A Managerial Approach Autorské údaje Francis Buttle Autor Buttle Francis Vydavateľské údaje London : Cassell , 1993. - 414 s. Vydanie 1. ed. ISBN 0-304-31533-8 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 640.2/.4 - Vedenie stravovacích zariadení. Vedenie ubytovacej a pohostinskej činnosti. Spoločné stravovanie. Ubytovanie Heslá marketing * plánovanie podnikové * pohostinstvo * zásobovanie * zariadenia stravovacie * ceny služieb * reklama * práca s verejnosťou * merchandising * distribúcia * služby nevýrobné * výskum trhu * zariadenia ubytovacie * zákazníci Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 2, prezenčne 0 Signatúra 706748, 706750
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 706748 SEK Sklad knižničného fondu voľný 706750 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1