Počet záznamov: 1  

Základy marketingu

  1. Názov Základy marketingu
    Autorské údajeE. Jerome McCarthy, William D. Perreault, [Z angl. prel.] Dana Bursíková
    Autor McCarthy Jerome E.
    Spoluautori Perreault William D.
    Ďalší autori Bursíková Dana (Prekladateľ)
    Vydavateľské údajePraha : Victoria Publ. , 1995. - 511 s.
    Vydanie1. vyd.
    ISBN80-85605-29-5
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * prieskum podnikateľský * prieskum trhu * rozhodovanie * manažment * výrobky * maloobchod * veľkoobchod * politika cenová * predaj
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Signatúra711548, 719210

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    711548SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    719210SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.