Počet záznamov: 1
Les Fondements du marketing moderne
Názov Les Fondements du marketing moderne Autorské údaje Denis Pettigrew, Normand Turgeon Autor Pettigrew Denis Spoluautori Turgeon Normand Vydavateľské údaje Montréal : MacGraw-Hill , 1985. - 367 s. Vydanie 1. éd. ISBN 0-07-548532-X Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu francúzština Krajina vydania Kanada Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * modely * pojmy * história * podnik * trh * konkurencia * marketing mix * prieskum trhu * výskum trhu * spotrebitelia * prieskum spotrebiteľský * správanie spotrebiteľa * výrobky * distribúcia * ceny * komunikácia * propagácia * marketing medzinárodný * prostriedky masovokomunikačné * plán * plánovanie Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 713991
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 713991 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1