Počet záznamov: 1  

Les Fondements du marketing moderne

  1. Názov Les Fondements du marketing moderne
    Autorské údajeDenis Pettigrew, Normand Turgeon
    Autor Pettigrew Denis
    Spoluautori Turgeon Normand
    Vydavateľské údajeMontréal : MacGraw-Hill , 1985. - 367 s.
    Vydanie1. éd.
    ISBN0-07-548532-X
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaKanada
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * modely * pojmy * história * podnik * trh * konkurencia * marketing mix * prieskum trhu * výskum trhu * spotrebitelia * prieskum spotrebiteľský * správanie spotrebiteľa * výrobky * distribúcia * ceny * komunikácia * propagácia * marketing medzinárodný * prostriedky masovokomunikačné * plán * plánovanie
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra713991

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    713991SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.