Počet záznamov: 1  

Test Bank Marketing

  1. Názov Test Bank Marketing : Concepts and Strategies
    Autorské údajeWilliam M. Pride, O.C. Ferrell
    Autor Pride William M.
    Spoluautori Ferrell O. C.
    Vydavateľské údajeBoston : Houghton Mifflin Co. , 1991. - 435 s.
    Vydanie7. ed.
    ISBN0-395-57302-5
    Druh dokumentupríručky
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * testy didaktické * prostredie ekonomické * plánovanie strategické * podnikanie drobné * prieskum trhu * marketing medzinárodný * správanie * modely organizačné * ceny nákupné * distribúcia * cesty odbytové * pojmy
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra715642

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    715642SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.