Počet záznamov: 1  

Dienstleistungsmarketing in der Praxis

  1. Názov Dienstleistungsmarketing in der Praxis : Am Beispiel eines Messeunternehmens
    Autorské údajeMichael Peters
    Autor Peters Michael
    Vydavateľské údajeWiesbaden : Deutscher Universitäts Verlag , 1992. - 361 s.
    Vydanie1. Aufl.
    ISBN3-8244-0123-1
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor
    Heslá služby * marketing * manažment * výstavy * veľtrhy * komunikácia * produkcia * distribúcia * odbyt * personál * práca vedecká
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 2, prezenčne 0
    Signatúra716375, 716376

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    716375SEKSklad knižničného fonduvoľný
    716376SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.