Počet záznamov: 1
Qualitätsservice
Názov Qualitätsservice : Was Ihre Kunden erwarten-was Sie leisten müssen Autorské údaje Valarie A. Zeithaml, A. Parasuraman, Leonard L. Berry, [Z angl. prel.] Hartmut J.H. Rastalsky Autor Zeithaml Valarie A. Spoluautori Parasuraman A. Berry Leonard L. Ďalší autori Rastalsky Hartmut J.H. (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Frankfurt am Main, New York : Campus , 1992. - 240 s. Vydanie 1. Aufl. ISBN 3-593-34464-5 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Nemecko Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor Heslá služby * servis * kvalita * zákazníci * výskum * modely Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 1, prezenčne 1 Signatúra 716881, 716882
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 716881 SEK Sklad knižničného fondu voľný 716882 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1