Počet záznamov: 1  

Rekonstruktion des Marketingansatzes und Grundlagen einer erweiterten Marketingkonzeption

  1. Názov Rekonstruktion des Marketingansatzes und Grundlagen einer erweiterten Marketingkonzeption
    Autorské údajeKlaus-Peter Wiedmann
    Autor Wiedmann Klaus-Peter
    Vydavateľské údajeStuttgart : M&P , 1993. - 366 s.
    Vydanie1. Aufl.
    ISBN3-476-46021-5
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * rekonštrukcia * programy výskumné * marketing manažment * výskum * koncepcie
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra719375

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    719375SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.