Počet záznamov: 1
Basic marketing
Názov Basic marketing : a managerial approach Autorské údaje E. Jerome MacCarthy, Wiliam D. Perreault Autor McCarthy Jerome E. Spoluautori Perreault Wiliam D. Vydavateľské údaje Homewood : Irwin , 1990. - 734 s. Vydanie 10. ed. Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * manažment * trh * analýza trhu * zákazníci * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * plánovanie * obchod * distribúcia * predaj * tvorba cien Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 3, prezenčne 0 Signatúra 677224, 701114, 706960
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 701114 SEK Sklad knižničného fondu voľný 677224 SEK Sklad knižničného fondu voľný 706960 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1