Počet záznamov: 1  

Strategische Produktdifferenzierung bei privaten und öffentlich-rechtlichen TV-Anbietern

  1. Názov Strategische Produktdifferenzierung bei privaten und öffentlich-rechtlichen TV-Anbietern
    Autorské údajePeter Michaelis
    Autor Michaelis Peter
    Vydavateľské údajeKiel : Institut für Weltwirtschaft , 1996. - 17 s.
    Vydanie1. Aufl.
    Edícia Kieler Arbeitspapier , Nr. 727
    Druh dokumentusprávy výskumné
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    Heslá televízia * sektor súkromný * sektor verejný * ponuka * výskum * modely * monopoly * teória konvergencie * duopoly
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra726524

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    726524SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.