Počet záznamov: 1  

Marketing

  1. Názov Marketing : Polish-Danish Perspectives
    Vydavateľské údajeLódz : Wydawnictwo Uniwersytetu Lódzkiego , 1990. - 284 s.
    Vydanie1. ed.
    Edícia Folia Oeconomica , 105
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuangličtina, poľština
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 338.1 - Hospodárska situácia
    Heslá marketing * hospodárstvo trhové * spotreba * kríza hospodárska * reformy * inovácia * výrobky * politika cenová * roľníci * distribúcia * výrobky drevárske * štúdie prípadové * podnik súkromný * obchod * Poľsko * Dánsko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra727924

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    727924SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.