Počet záznamov: 1  

Marketing Decisions for New and Mature Products

  1. Názov Marketing Decisions for New and Mature Products
    Autorské údajeRobert D. Hisrich, Michael P. Peters
    Autor Hisrich Robert D.
    Spoluautori Peters Michael P.
    Vydavateľské údajeUpper Saddle River : Prentice Hall , 1991. - 516 s.
    Vydanie2. ed.
    ISBN0-675-20647-2
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá rozhodovanie * riadenie výroby * sortiment výroby * výrobky nové * manažment * reorganizácia * marketing manažment
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra728136

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    728136SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.