Počet záznamov: 1  

Marketing pro neziskový sektor

  1. Názov Marketing pro neziskový sektor
    Autorské údajeTim J. Hannagan, [z angl. prel.] Jana Novotná
    Autor Hannagan Tim J.
    Ďalší autori Novotná Jana (Prekladateľ)
    Vydavateľské údajePraha : Management Press , 1996. - 205 s.
    Vydanie1. vyd.
    ISBN80-85943-07-7
    Druh dokumentupríručky praktické
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 334.72 - Podnikové formy podľa vlastníckych vzťahov, zdrojov financovania a oblastí činnosti
    Heslá marketing * marketing mix * výrobky * služby * organizácie neziskové * sektor verejný
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.4, z toho voľných 3, prezenčne 1
    Signatúra729723, 732540-732542

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    729723SEKSklad knižničného fonduvoľný
    732540SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    732541SEKSklad knižničného fonduvoľný
    732542SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.