Počet záznamov: 1  

Internationale Wachstumsstrategien

  1. Názov Internationale Wachstumsstrategien : Anforderungen und Optionen für den Einzelhandel
    Autorské údajeBernhard Herold
    Autor Herold Bernhard
    Vydavateľské údajeWiesbaden : Deutscher Universitäts Verlag , 1992. - 374 s.
    Vydanie1. Aufl.
    Edícia DUV Wirtschaftswissenschaft
    ISBN3-8244-0112-6
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá maloobchod * opcie * stratégia marketingová * rast hospodársky * rast podniku * trh medzinárodný * trh vnútorný * obchod * plánovanie strategické * ciele podnikové * odbyt * trh svetový * segmentácia trhu * bariéry obchodu zahraničného * bariéry rastu hospodárskeho * riadenie podnikové * riadenie strategické * know-how * konkurencia * sortiment tovaru * riziko * Európa
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra735149

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    735149SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.