Počet záznamov: 1  

Marketing, Ökologie und ökonomische Theorie

  1. Názov Marketing, Ökologie und ökonomische Theorie : Abbau von Kaufbarrieren bei ökologischen Produkten durch Marketing
    Autorské údajeAnnette Hüser
    Autor Hüser Annette
    Vydavateľské údajeWiesbaden : Deutscher Universitäts Verlag , 1996. - 249 s.
    Vydanie1. Aufl.
    Edícia Gabler Edition Wissenschaft , Marketing und Neue Institutionenökonomik
    ISBN3-8244-6314-8
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 502/504 - Ochrana prírody. Životné prostredie
    Heslá marketing * ekológia * teórie ekonomické * prostredie životné * hospodárstvo podnikové * teória a prax * trh * spotrebitelia * nákup * kúpa * výrobky ekologické * poľnohospodárstvo * výrobky chemické * bariéry investičné * obaly * riziko * sponzorovanie * hospodárstvo obalové * distribúcia * ceny * kvalita * reklama * správanie spotrebiteľa * konkurencia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra735154

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    735154SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.