Počet záznamov: 1  

Qualitative Marktforschung

  1. Názov Qualitative Marktforschung : Methoden, Einsatzmöglichkeiten und Beurteilungskriterien
    Autorské údajeGaby Kepper
    Autor Kepper Gaby
    Vydavateľské údajeWiesbaden : Deutscher Universitäts Verlag , 1996. - 271 s.
    Vydanie2. überarb. Aufl.
    Edícia DUV Wirtschaftswissenschaft
    ISBN3-8244-0292-0
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá výskum trhu * kvalita * metódy výskumu * interview * diskusia * skupiny pracovné * technika * metódy poznania * marketing * marketing strategický * rozhodovanie * plánovanie * štúdie prípadové * postupy pracovné * ankety
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra735206

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    735206SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.