Počet záznamov: 1  

Sonderwerbeformen im TV

  1. Názov Sonderwerbeformen im TV : Kommunikations-Kooperationen zwischen Fernsehen und Wirtschaft
    Autorské údajeGerald Spitzer
    Autor Spitzer Gerald
    Vydavateľské údajeWiesbaden : Deutscher Universitäts Verlag , 1996. - 402 s.
    Vydanie1. Aufl.
    Edícia DUV Wirtschaftswissenschaft
    ISBN3-8244-0286-6
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    Heslá televízia * telekomunikácie * reklama * štát * komunikácia * kooperácia * sponzorovanie * telemarketing * koncepcie * technológie obrazové * plánovanie * partneri obchodní * manažment * kontrola * rozhodovanie * merchandising * programy * trh * náklady * právo * ciele podnikové * prostriedky masovokomunikačné * Rakúsko * Švajčiarsko * Nemecko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra735233

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    735233SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.