Počet záznamov: 1  

Contemporary Marketing

  1. Názov Contemporary Marketing
    Autorské údajeLouis E. Boone, David L. Kurtz
    Autor Boone Louis E.
    Spoluautori Kurtz David L.
    Vydavateľské údajeChicago : The Dryden Press , 1989. - 700 s.
    Vydanie6. ed.
    ISBN0-03-022814-X
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * spotrebitelia * konkurencia * prieskum trhu * rozhodovanie * správanie * stratégia podniková * výroba * distribúcia * cesty odbytové * veľkoobchod * maloobchod * predaj * reklama * tvorba cien * vzťahy hospodárske medzinárodné * spoločnosť
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra737480

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    737480SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.