Počet záznamov: 1  

Test Bank Marketing

  1. Názov Test Bank Marketing : Basic Concepts and Decisions
    Autorské údajeWilliam M. Pride, O.C. Ferrell
    Autor Pride William M.
    Spoluautori Ferrell O. C.
    Vydavateľské údajeBoston : Houghton Mifflin Co. , 1987. - 355 s.
    Vydanie5. ed.
    ISBN0-395-42525-5
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * koncepcie * stratégia podniková * riadenie strategické * trh * spotrebitelia * výskum trhu * systémy informačné * výrobky * distribúcia * veľkoobchod * maloobchod * rozhodovanie podnikové * tvorba cien * priemysel * služby
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra737483

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    737483SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.