Počet záznamov: 1
Marketing
Názov Marketing : Contemporary Concepts and Practices Autorské údaje William F. Schoell, Joseph P. Guiltinan Autor Schoell William F. Spoluautori Guiltinan Joseph P. Vydavateľské údaje Boston : Allyn and Bacon , 1990. - 790 s. Vydanie 4. ed. Edícia Annotated Instructor's Edition ISBN 0-205-12072-5 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * pojmy * prieskum trhu * zákazníci * kúpa * správanie * výrobky * distribúcia * propagácia * reklama * ceny * vývoj výrobku * cesty odbytové * maloobchod * veľkoobchod * predaj Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 737485
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 737485 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1