Počet záznamov: 1  

Entscheidungen im Marketing

  1. Názov Entscheidungen im Marketing : Fälle-Probleme-Methoden
    Autorské údajeFritz Scheuch, Rainer Hasenauer
    Autor Scheuch Fritz
    Spoluautori Hasenauer Rainer
    Vydavateľské údajeWien : SERVICE , 1981. - 296 s.
    Vydanie2. überarb. Aufl.
    ISBN3-85428-002-5
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaRakúsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * rozhodovanie * podnik * ciele podnikové * tovar spotrebný * informácie * segmentácia trhu * produkty * kalkulácia * komunikácia * reklama * obaly * ceny * tovar * investície * nákup * štúdie prípadové * služby * imidž
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra737802

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    737802SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.