Počet záznamov: 1  

Principles of Marketing

  1. Názov Principles of Marketing
    Vydavateľské údajeLondon : Prentice Hall , 1996. - 956 s.
    Vydanie1. ed.
    ISBN0-13-165903-0
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing manažment * marketing medzinárodný * marketing strategický * systémy informačné marketingové * cesty odbytové * trh kupujúceho * etika * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie * služby trhové * maloobchod * veľkoobchod
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra738516

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    738516SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.