Počet záznamov: 1  

International Consumer Behavior

  1. Názov International Consumer Behavior : Its Impact on Marketing Strategy Development
    Autorské údajeA. Coskun Samli
    Autor Samli A. Coskun
    Vydavateľské údajeWestport : Quorum Books , 1995. - 186 s.
    Vydanie1. ed.
    ISBN0-89930-883-X
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 65.013 - Psychologické otázky
    Heslá správanie * správanie spotrebiteľa * marketing medzinárodný * marketing strategický * marketing manažment * komunikácia * kultúra
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra738942

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    738942SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.