Počet záznamov: 1  

Simulated Test Marketing

  1. Názov Simulated Test Marketing : Technology for Launching Successful New Products
    Autorské údajeKevin J. Clancy, Robert S. Shulman, Marianne M. Wolf
    Autor Clancy Kevin J.
    Spoluautori Shulman Robert S.
    Wolf Marianne M.
    Vydavateľské údajeNew York : Lexington Books , 1994. - 306 s.
    Vydanie1. ed.
    ISBN0-02-905505-9
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá výrobky nové * technológie nové * modelovanie * modely simulačné * výskum vedeckotechnický * počítače * marketing
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra739647

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    739647SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.