Počet záznamov: 1
Competing Globally Through Customer Value
Názov Competing Globally Through Customer Value : The Management of Strategic Suprasystems Autorské údaje Edit. Michael J. Stahl, Gregory M. Bounds Ďalší autori Stahl Michael J. (Vedecký redaktor) Bounds Gregory M. (Vedecký redaktor) Vydavateľské údaje New York : Quorum Books , 1991. - 822 s. Vydanie 1. ed. ISBN 0-89930-600-4 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.137 - Konkurencia Heslá zákazníci * odberatelia * konkurencia * konkurencia medzinárodná * manažment * manažment strategický * plánovanie strategické * benchmarking * zmeny organizačné * konkurencieschopnosť Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 739859
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 739859 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1