Počet záznamov: 1  

Competing Globally Through Customer Value

  1. Názov Competing Globally Through Customer Value : The Management of Strategic Suprasystems
    Autorské údajeEdit. Michael J. Stahl, Gregory M. Bounds
    Ďalší autori Stahl Michael J. (Vedecký redaktor)
    Bounds Gregory M. (Vedecký redaktor)
    Vydavateľské údajeNew York : Quorum Books , 1991. - 822 s.
    Vydanie1. ed.
    ISBN0-89930-600-4
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá zákazníci * odberatelia * konkurencia * konkurencia medzinárodná * manažment * manažment strategický * plánovanie strategické * benchmarking * zmeny organizačné * konkurencieschopnosť
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra739859

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    739859SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.