Počet záznamov: 1  

Marketing Planning Guide

  1. Názov Marketing Planning Guide
    Autorské údajeRobert E. Stevens, David L. Loudon, William E. Warren
    Autor Stevens Robert E.
    Spoluautori Loudon David L.
    Warren William E.
    Vydavateľské údajeNew York : The Haworth Press , 1991. - 289 s.
    Vydanie1. ed.
    ISBN1-56024-084-9
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá plánovanie * marketing * marketing manažment * plán * rozhodnutia plánové * rozhodovanie manažérske * analýza ekonomická
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra739878

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    739878SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.