Počet záznamov: 1  

The Six Imperatives of Marketing

  1. Názov The Six Imperatives of Marketing : Lessons From the World's Best Companies
    Autorské údajeAllan J. Magrath
    Autor Magrath Allan J.
    Vydavateľské údajeNew York : American Management Association , 1992. - 196 s.
    Vydanie1. ed.
    ISBN0-8144-5042-3
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * úspech pracovný * spoločnosti * firmy * spotrebitelia * cesty odbytové
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra741814

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    741814SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.