Počet záznamov: 1  

Marketing Research

  1. Názov Marketing Research : Private and Public Sector Decisions
    Autorské údajeDavid A. Aaker, George S. Day
    Autor Aaker David A.
    Spoluautori Day George S.
    Vydavateľské údajeNew York : John Wiley and Sons , 1980. - 628 s.
    Vydanie1. ed.
    Edícia Wiley Series in Marketing
    ISBN0-471-00059-0
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výskum * rozhodovanie * sektor súkromný * sektor štátny * informácie * analýzy * dáta * analýza regresná * analýza trhu * prognózovanie
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra743220

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    743220SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.