Počet záznamov: 1  

Marketing channels

  1. Názov Marketing channels : systems and strategies
    Autorské údajeJ. Taylor Sims, J. Robert Foster, Arch G. Woodside
    Autor Sims J. Taylor
    Spoluautori Foster J. Robert
    Woodside Arch G.
    Vydavateľské údajeNew York : Harper & Row, Publishers , 1977. - 358 s.
    ISBN0-06-046215-9
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * plánovanie * kanály odbytové * riadenie * kontrola * konflikty * marketing mix * stratégia marketingová * ceny * prostredie ekonomické * rozhodovanie * analýza nákladov * evidencia účtovná * kanály distribučné
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra748247

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    748247SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.