Počet záznamov: 1  

Advertising principles, problems, and cases

  1. Názov Advertising principles, problems, and cases
    Autorské údajeCharles J. Dirksen, Arthur Kroeger, Francesco M. Nicosia
    Autor Dirksen Charles J.
    Spoluautori Kroeger Arthur
    Nicosia Francesco M.
    Vydavateľské údajeHomewood : Richard D. Irwin, INC , 1977. - 690 s.
    Vydanie5. ed.
    ISBN0-256-01925-8
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá reklama * propagácia * propagácia priama * propagácia skrytá * podpora predaja * marketing * stratégia marketingová * prostriedky masovokomunikačné * kampane reklamné * priemysel propagačný
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra748288

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    748288SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.