Počet záznamov: 1  

Fundamentals of advertising research

  1. Názov Fundamentals of advertising research
    Autorské údajeAlan D. Fletcher, Thomas A. Bowers
    Autor Fletcher Alan D.
    Spoluautori Bowers Thomas A.
    Vydavateľské údajeColumbus : Grid Publishing, Inc. , 1979. - 340 s.
    Edícia Grid series in advertising and journalism
    ISBN0-88244-178-7
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá reklama * propagácia * propagácia priama * propagácia skrytá * podpora predaja * marketing * stratégia marketingová * prostriedky masovokomunikačné * kampane reklamné * priemysel propagačný * výskum trhu
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra748289

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    748289SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.