Počet záznamov: 1  

Zarzadzanie i marketing 7

  1. Názov Zarzadzanie i marketing 7 : problemy teorii i praktyki marketingu
    Autorské údajeRedaktor naukowy Krystyna Mazurek-Lopacinska
    Ďalší autori Mazurek-Lopacinska Krystyna (Vedecký redaktor)
    Vydavateľské údajeWroclaw : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wroclawiu , 1997. - 155 s.
    Edícia Prace naukowe , nr. 759
    ISSN0324-8445, 1426-8604
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentupoľština, angličtina
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * trh * segmentácia trhu * cechy * hospodárstvo domáce * príjmy * inflácia * riadenie * kanály distribučné * služby * akvizícia * spotrebitelia * turistika * hospodárstvo trhové * Poľsko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra748299

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    748299SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.