Počet záznamov: 1  

Essentials of marketing

  1. Názov Essentials of marketing
    Autorské údajeE. Jerome McCarthy, William D. Perreault
    Autor McCarthy Jerome E.
    Spoluautori Perreault William D.
    Vydavateľské údajeHomewood : IRWIN , 1988. - 512 s.
    Vydanie4. ed.
    Edícia The Irwin series in marketing
    ISBN0-256-06009-6
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaus
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * plánovanie strategické * marketing manažment * postavenie spoločenské * firmy * marketing mix * marketing strategický * základňa ekonomická * výskum trhu * segmentácia trhu * prostredie ekonomické * získavanie informácií * rozhodovanie strategické * zákazníci * správanie spotrebiteľa * plánovanie výroby * distribúcia * podpora predaja * maloobchod * veľkoobchod
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra749950

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    749950SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.