Počet záznamov: 1  

Introduction to marketing management

  1. Názov Introduction to marketing management : text and cases
    Autorské údajeJames D. Scott, Martin R. Warshaw, James R. Taylor
    Autor Scott James D.
    Spoluautori Warshaw Martin R.
    Taylor James R.
    Vydavateľské údajeHomewood : RICHARD D. IRWIN, INC. , 1985. - 818 s.
    Vydanie5. ed.
    Edícia The Irwin series in marketing
    ISBN0-256-03236-X
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaus
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová * produkty * rozhodovanie manažérske * distribúcia * ceny * trh
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra749955

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    749955SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.