Počet záznamov: 1  

Internationale Marketing-Politik

  1. Názov Internationale Marketing-Politik
    Autorské údajeRalph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander
    Autor Berndt Ralph
    Spoluautori Altobelli Claudia Fantapié
    Sander Matthias
    Vydavateľské údajeBerlin : Springer , 1997. - 442 s.
    ISBN3-540-63322-7
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * politika * plánovanie * aktivita hospodárska * stratégia marketingová * trh * segmentácia trhu * produkty * programy * výkony podnikové * služby * politika cenová * komunikácia marketingová * reklama * distribúcia * odbyt * predaj * logistika
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra752141

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    752141SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.