Počet záznamov: 1  

Marketingový manažment

  1. Názov Marketingový manažment : vybraté časti - techniky marketingového manažmentu
    Autorské údajeJozef Čimo, Miroslav Mariaš
    Autor Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo Ekonóm , 1998. - 175 s.
    ISBN80-225-0999-X
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá manažment * marketing * marketing manažment * systémy informačné * stratégia marketingová * projektovanie * organizácia * motivácia * firmy * kultúra podniková * kontrola * audit
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 2, prezenčne 1
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra752822-752824

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    752822SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    752823SEKSklad knižničného fonduvoľný
    752824SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.