Počet záznamov: 1  

Cena v marketingu

  1. Názov Cena v marketingu : vybrané problémy
    Autorské údajeJúlia Lipianska
    Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo Ekonóm , 1999. - 93 s.
    ISBN80-225-1085-8
    Druh dokumentuskriptá
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá ceny * marketing * marketing mix * tvorba cien * kategórie ekonomické * politika cenová * firmy * modely cenové * dopyt * ponuka * legislatíva * zákony * rentabilita * náklady vlastné * tržby * pružnosť cenová
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 2, prezenčne 1
    Odkazy (1) - KNIHY
    Signatúra753891-753893

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    753891SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    753892SEKSklad knižničného fonduvoľný
    753893SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.