Počet záznamov: 1  

Vybrané problémy medzinárodného marketingu

  1. Názov Vybrané problémy medzinárodného marketingu
    Autorské údajeEduard Urban a kolektív
    Autor Urban Eduard EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Spoluautori Ferenčíková Soňa EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Nguyen Cong Ai EUB - Ekonomická univerzita v Bratislave
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo Ekonóm , 1998. - 341 s.
    ISBN80-225-0837-3
    Druh dokumentuskriptá
    Jazyk dokumentuslovenčina, francúzština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * investície priame zahraničné * trh zahraničný * joint ventures * spolupráca medzinárodná * štúdie prípadové * ceny * politika cenová * tvorba cien * komunikácia * reklama * prostriedky reklamné * médiá * marketing priamy * politika personálna * zdroje ľudské * štruktúra organizačná * firmy * organizácie
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 2, prezenčne 1
    Signatúra753941-753943

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    753941SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    753942SEKSklad knižničného fonduvoľný
    753943SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.