Počet záznamov: 1  

Marketing management

  1. Názov Marketing management : analýza, plánování, využití, kontrola
    Autorské údajePhilip Kotler, [z angl. prel. Václav Dolanský, Stanislav Jurnečka]
    Autor Kotler Philip
    Ďalší autori Dolanský Václav (Prekladateľ)
    Jurnečka Stanislav (Prekladateľ)
    Vydavateľské údajePraha : Grada Publishing , 1998. - 710 s.
    ISBN80-7169-600-5
    Iné súvisiace práce Instructors' manual 7th edition Marketing management. Analysis, planning, implementation, and control [by] Philip Kotler / Englewood Cliffs : Prentice-Hall, 1991 ; Saliba Slimen ; Wrenn Bruce
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * manažment * analýza trhu * plánovanie strategické * podnik * systémy informačné * trh kupujúceho * výrobky nové * predaj * reklama * riadenie strategické
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.8, z toho voľných 8, prezenčne 0
    Signatúra756172, 758965, 758966, 759000-759004

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    756172SEKSklad knižničného fonduvoľný
    758965SEKSklad knižničného fonduvoľný
    758966SEKSklad knižničného fonduvoľný
    759000SEKPobočka SEK Košicevoľný
    759001SEKPobočka SEK Košicevoľný
    759002SEKPobočka SEK Košicevoľný
    759003SEKPobočka SEK Košicevoľný
    759004SEKPobočka SEK Košicevoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.