Počet záznamov: 1  

Introduction to marketing research a project approach

  1. Názov Introduction to marketing research a project approach
    Autorské údajeRon Beall
    Autor Beall Ron
    Vydavateľské údajeDubuque : Kendall-Hunt Publ. Co. , 1989. - 313 s.
    ISBN0-8403-5304-9
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * rozhodovanie * informácie obchodno-ekonomické * prieskum trhu * projekty organizačné * podpora predaja * analýza rozhodovacia * analýza trhu
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra757763

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    757763SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.