Počet záznamov: 1  

Marketingový výskum v maloobchode

  1. Názov Marketingový výskum v maloobchode
    Autorské údajeDagmar Klepochová
    Autor Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 1999. - 102 s.
    ISBN80-225-1098-X
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá maloobchod * firmy * marketing * výskum * rozhodovanie podnikové * prieskum trhu * manažment * dáta * informácie obchodno-ekonomické * metodológia * podpora predaja * predajne * komunikácia marketingová * ankety
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 2, prezenčne 1
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra757870-757872

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    757870SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    757871SEKSklad knižničného fonduvoľný
    757872SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.