Počet záznamov: 1  

Medzinárodný marketing

  1. Názov Medzinárodný marketing
    Autorské údajeElvíra Dudinská
    Autor Dudinská Elvíra EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 1999. - 235 s.
    ISBN80-225-1144-7
    Druh dokumentuskriptá
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * podnikanie * rozhodovanie * ciele podnikové * stratégia marketingová * investície kapitálové * ponuka * výrobky * sortiment výroby * ceny * distribúcia * komunikácia * reklama * podpora predaja * marketing mix * plán marketingový * informácie * trh
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 2, prezenčne 1
    Signatúra758015-758017

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    758015SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    758016SEKSklad knižničného fonduvoľný
    758017SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.