Počet záznamov: 1  

Metódy marketingového výskumu

  1. Názov Metódy marketingového výskumu
    Autorské údajeKornélia Richterová, Dagmar Klepochová, Dana Vokounová
    Autor Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 1999. - 71 s.
    Vydanie2. vyd.
    ISBN80-225-1182-X
    Druh dokumentuskriptá
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výskum * dotazníky * obchod * firmy * analýzy * testy * segmentácia trhu
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 2, prezenčne 1
    Signatúra763047-763049

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    763047SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    763048SEKSklad knižničného fonduvoľný
    763049SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.