Počet záznamov: 1  

Dictionary of marketing terms

  1. Názov Dictionary of marketing terms
    Autorské údajeEditor: Peter D. Bennett
    Ďalší autori Bennett Peter D. (Zodpovedný redaktor / Imprimátor)
    Vydavateľské údajeLincolnwood, Chicago : NTC Business Books : American Marketing Association , 1995. - 316 s.
    Vydanie2. ed.
    ISBN0-8442-3598-9
    Druh dokumentuslovníky
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 03 - Všeobecné encyklopédie
    Heslá marketing * terminológia * jazykoveda * obchod * politika obchodná * trh * podnikanie * inštitúcia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra763399

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    763399SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.